Sposoby na płaski brzuch

0
34
Sposoby na płaski brzuch

Płaski brzuch to marzenie prawie każdej kobiety. Aby to marzenie spełnić, wcale nie trzeba katować się morderczymi treningami na siłowni i stosować drakońskich diet. Oczywiście płaski brzuch to zasługa odpowiednich ćwiczeń i właściwej diety.

Unikanie aktywności fizycznej, spożywanie niezdrowych, wysokokalorycznych posiłków sprzyja odkładaniu się zapasów tkanki tłuszczowej na brzuchu i w wielu innych partiach ciała. Wystarczy trochę zmienić swoje codzienne przyzwyczajenia dotyczące odżywiania i wprowadzić do swojego harmonogramu dnia kilka nieskomplikowanych ćwiczeń.

Odpowiednia dieta

Przede wszystkim należy spożywać 5–6 mniejszych posiłków, do każdego posiłku należy dodawać warzywa lub owoce. Warto docenić jogurty zawierające żywe kultury bakterii. Unikajmy zbyt słonych potraw, gdyż zatrzymują one wodę w organizmie. Unikajmy warzyw wzdymających i gazowanych napojów. Dobrze jest stosować zioła przyspieszające trawienie.

Ćwiczenia

Jednym z najpopularniejszych ćwiczeń na płaski brzuch są brzuszki. Można ćwiczyć codziennie wykonując po 3–4 serie po około 10 powtórzeń. Ćwiczenie to można dowolnie modyfikować.

Nie należy ograniczać się tylko do zwykłych brzuszków, ponieważ wzmacniają one tylko mięśnie proste brzucha. Aby wyszczuplić okolice talii, trzeba pobudzić do pracy również mięśnie poprzeczne i skośne. Ćwiczenia z hula hop lub z twisterem to sposób na pięknie wymodelowaną talię.

Regularne ćwiczenia przy pomocy sprzętów takich, jak rowerek treningowy czy ławeczka do brzuszków z pewnością przyniosą oczekiwane efekty.

Skuteczne sztuczki na płaski brzuch

Jeżeli nasz brzuch jest daleki od ideału, pomóc może noszenie bielizny korygującej. Taka bielizna skutecznie ukryje wypukły brzuszek i zamaskuje zbyt okrągłe biodra i pośladki. Sprytnym sposobem na płaski brzuch jest noszenie butów na obcasie. Dzięki nim sylwetka wydaje się smuklejsza i wyższa. W butach na obcasie odruchowo wciągamy brzuch. Obcasy nie muszą być zbyt wysokie, wystarczą trzy- lub pięciocentymetrowe.

Trzeba też zadbać o prawidłową postawę ciała. Kiedy się garbimy, wyglądamy na niższe, a nasz brzuch się uwypukla. W jednym momencie brzuch może stać się bardziej płaski, wystarczy, że się wyprostujemy. Proste plecy, ściągnięte łopatki, uniesiona głowa, napięte pośladki – brzuch stanie się mniej widoczny, a cała sylwetka nabierze lekkości. Pamiętajmy też, by zawsze lekko wciągać brzuch.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here