Przyciąganie wewnętrznych klientów

Dla większości zagranicznych miast zupełnie zrozumiałe jest, że przykuwanie uwagi klientów zagranicznych i turystów z odległych państw jest oczywiście sposobem na duże zyski do kas miasta, ale nadal – tylko w sezonie. Poza sezonem wiele miast jak Malbork czy Lublin skazanych zostaje na własną konsumpcję wewnętrzną i to, by przyciągnąć turystów z własnego kraju. Turystyka wewnętrzna jeszcze do niedawna w Polsce była bardzo mało popularna, także ze względu na błędne przekonanie, że miasta krajowe jak Malbork czy Toruń nie mogą zaoferować nic dla nowoczesnego turysty, poza zabytkową i ciekawą nawet Starówką pełną architektonicznych perełek. Ale poza wyraźnym duchem historii przejawiającym się w uliczkach starówki ciężko jest wskazać w nich inne ciekawe wydarzenia. Dzisiaj sytuacja jest zgoła odmienna a włodarze tych miast doskonale wiedzą, że przyciągnąć mogą polskich turystów tylko jeśli zagwarantują im odpowiednią ofertę rekreacyjną oraz kulturalną a nawet kulinarną w połączeniu z bazą noclegową.

www.innebrzmienia.pl

[Głosów:0    Średnia:0/5]

PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułNowy Jork
Następny artykułMalbork – zamek krzyżacki

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here